Zebra med prikker

Tilbake igjen:)

mobilbilderjuni13 020

Vi har hatt noen fine sykkelturer, ikke så mange som jeg hadde håpet, men vi storkoser oss på de små vi er.

mobilbilderjuni13 059

Viktig å bade, her er det Sørsvann som er plassen, dog kan jeg hente ballen sjæl sier Zebra.

mobilbilderjuni13 077

Hun har også vært med på jobb- det var super stas.

mobilbilderjuni13 084

Så hadde vi en dag på stranden sammen- deilig sier Zebra og nyter livet. Det er viktig med de små men viktige ting i livet  just nu.

mobilbilderjuni13 096

Det er deilig å vasse etter en svømmetur, særlig på Tangen der er det langgrunt, veeeldig langgrunt:)

Vi

har hatt en lengere tids pause, vi trengte det. Jeg har hatt store tunge tanker, og da må en få tenke litt i fred. Har nå kommet et godt stykke på vei ang tankeprosjektet, så får vi bare se hvor veien går videre.

Zebra har vært laber i hele vår, og ikke blitt piggere som våren som hun pleier. Hun er mer sliten, mindre energi, mindre lyst, og må ha mer smertestillende. Har også økt dosen med smertestillende, og gått tilbake til Rimadyl. Fikk litt sjokk da jeg hørte at Tramadol som jeg gikk på, ble mest gitt til hunder i siste stadiet i livet:(

Jeg har jobbet mye, og syklet mye (kommer tilbake til det)- og virker som Zebra har syntes det har vært helt greit å ligge å sove hjemme.
Vi har vært på noen koselige turer, og vi har truffet venner og kost oss. Vi har til gode å bade, og grille- men sommeren er jo just begynt.

 

Jeg har også vært dårlig til å kommentere i deres blogger, det beklager jeg.  Har bare ikke hatt overskudd til det.

Kos dere og nyt sommeren!!

Comments on: "Tilbake igjen:)" (6)

  1. doggiezen said:

    Koselig bilde fra Tangen av hunden som går på vannet….

  2. Koselig å ha deg tilbake. Forstår godt at man trenger en pause innimellom.

  3. Ta vare på alle gode dager, plutselig er de borte.

  4. I forbindelse med instruktørutdannelsen min skal jeg skrive et eksamensarbeid i et valgfritt tema som har med hund å gjøre. Jeg har valgt å skrive om Spondylose, og er på jakt etter et par stykker som jeg kan intervjue, og evt. være med på behandlinger og veterinærbesøk hos. Er det noe du kunne vært interessert i? Ta kontakt på post@raptushund.no!

Legg igjen en kommentar

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker