Zebra med prikker

VannsittJeg som eier denne bloggen her er DERES KONGELIGE HØYHET PRIKKEPRINSESSA: ZEBRA(ekspressen)

Jeg lar min matmor som også fungere som: sekretær, privat trener, kokk, bestevenn og må nok sies å være den viktigste personen i mitt liv. Skrive ned hva jeg har å fortelle- mens jeg ligger  å dikterer.

Jeg skal fortelle om mitt spennende og aktive liv, våre oppturer og nedturer- håper dere vil følge oss.

Men la meg fortelle om min kongelige vakre prinsesse-altså meg selv:)

Jeg er en dalmatiner på akkurat passe alder(4), utrolig vakker, og rektig pen. Jeg er nok en perfekt dalmatiner for jeg får nesten gjøre som jeg vil. 🙂

Jeg har mange fine venner som jeg skal dele med dere her på bloggen. Jeg elsker å være på tur, leke med vennene mine, gå blodspor og bare kose meg:)

Jeg er så glad dere vil være bloggvennene mine, så skal jeg fortelle dere alle hemmelighetene mine, og om hvordan man oppdrar sitt mennesket- det er skikkelig artig.

Ha det så fint venner, vi sees snart igjen:)

Comments on: "Hei er på tide å introdusere oss:)" (6)

  1. Hei prikkeprinsessa.

    Så fin blogg du har fått. Skal bli spennende å følge med på alt det rare du kan finne på i tiden fremover. Du er heldig som har funnet deg en matmor som kan være alt det andre sammen med deg/for deg. Lykke til videre i oppveksten. hilsen to prikkedyr på Sola: Ronja 9 år og Tjorven 3.5 år. Og matmor Marit

  2. vi har hittat hit, och det är lätt som en plätt att kommentera! 🙂

  3. Velkommen til bloggs igjen! WordPress is da bomb! hilsen Casper

  4. Velkommen til WordPress 😀 😀 Me like!! Pene prikkeprinsessa!!
    -Hilsen Prikkeprinsen 😉

  5. Jeg vil gjerne følge en så flott hund på en så fin blogg! 😀

  6. Jeg følger gjerne din blogg selvom jeg ikke var med på den forrige 😀

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

