Zebra med prikker

Valpekos og julekalender:)

Det går fremover, ho spiser litt, ho logrer såpass mye at ho slår hull på halen, ho er mer treningsvillig, og ho er mer aktiv på tur. Dog er tur i mørket sånn tidlig på morgenen, gresslig skumle greier. Hjelper ikke å ha en pysekatt med på turen som driver med snikangrep bak buskene, hehehe:)

Ellers er hun mye roligere inne, sover fremdeles mye,og trenger mindre enn vanlig.

Jeg har vært hjå Kattavik kennel,jeg klarer jo ikke å holde meg unna. Jeg er forelsket, ør og tussete etter valpelukt og skarpe tenner.

Så jeg stakk innom en tur idag, og ble overfalt av ni lykkelige valper som var kjempefornøyd med å få tanten sin på besøk:)

Fikk også være barnevakt,og 9 viltre valper, 1 voksen, og to unghund vofser og et litt sykt barn- slikt blir det livlig av:) Men veldig koselig.

Jeg har nå bestemt meg helt, jeg skal ikke være forvert,eller ha egen valp( hvertfall ikke akkurat nå, får se litt fremover i tid) Men jeg har gladelig gitt beskjed om at jeg godt kan være besøkshjem, avlastningshjem, tull og  tøysetante, og helt og fullstendig forbasket forelsket i evt valp:)

Så måtte det jo gå som det måtte gå, jeg endte opp med en sovend valp på fanget, selveste Potter ville ha en favn å sove i. Så da satt jeg der da, med et fårete smil, tiss på buksa, valpemerker i henda, sikkel på henda og ør i hjerte av ømhet! Valpekos er terapi- rett og slett!! Og man klarer ikke helt å holde en fornuftig samtale eller drikke teen sin:)

Åh, herlig med valpedoser- kan jo bli avhengig:)

Vel hjemme fikk jeg en overlykkelig hjemkomst av Zebra. Ut å gjøre fornuftige ting, som endte i knall pga glatta- da kunne vi godt gå inn igjen sa Z.

Trente litt inne, jeg finpusser på noen triks, øver på noen nye og prøver generelt å få ho mer giret og vill. Jeg har en hard vei foran meg. Som Zebra sier: Koffer være vill og gal, når man kan få godbit for å være pen! Godt poeng:) Men vi prøver også stadig på Amokk sin julekalender, hvertfall deler av den:)

http://amokk.no/blogg/

Ellers ville hun helst sove, og slappe av- det blir det lite av fremover for vi får BILLY på besøk. JEG gleder meg, Zebra gleder seg, Billy  gruegleder seg kanskje?? Det blir nok ei fin langhelg.

Ellers har jeg fått verdens beste julegave allerede:)))))))

Snart skal vi ta en oppsummering av året som har gått.

Comments on: "Valpekos og julekalender:)" (1)

  1. Valper er skumle saker …..de er altfor søte for sitt eget beste 🙂

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

