Zebra med prikker

Lek i solskinn:)

Vi hadde som sagt besøk at Chilli som skal passe i tre uker, og Bea som var her i en langhelg, Zebra bor jo i syrinstua:9, Da blir det lek under solen i hagen!!
Når det da enda er sol, da blir det bilder da:)
Photobucket
Hei jeg heter Chilli eller Jump all over Dalton:)
Jeg liker DAMER, JENTER,og jeg er MANN!!
Photobucket
Jeg er på ferie her, og her skjer det mye artig. Stadig kule lekekamerater som stikker innom, en fresende katte, og et rart mennesket. Det mennesket er lett å trene altså! Stikk labben din bortpå en en dings på gulvet, så regner det godbiter. Sitt og se pen ut funker også.
Photobucket
Hei jeg er Bea, eller Kattaviks Boleyn.
Jeg er fire mnd og søt som sukker.
Photobucket
Jeg går også under kallenavnet Langbein:)
Photobucket
Er det noen fine damer som har lyst til å leke eller?
Photobucket
JA det var det:=)
Photobucket
To fine damer som ville leke:)
Photobucket
Sjekk ut de gale damene da:) Fikk litt syden følelse her:)
Photobucket
Bea i kjent stil:

Photobucket
Chilli er i puberteten og det er viktig å se pen ut, og øve på se pen ut:)
Photobucket
Etter det kan man bite eldre damer i fua
Photobucket
Bea i et tenksomt øyeblikk, finingen:)
Photobucket
Samspillet mellom Zebra og Chilli blir bedre for hver dag som går, det er deilig!
Photobucket
Photobucket
Den fine tyske bitestokken var det lite igjen av tilslutt:)
Photobucket
Stolt Chilli
Photobucket
Småjentene som vi bare kalte dem- gikk utrolig godt sammen. Zebra er jo veldig glad i valper, sikkert fordi hun er som en valp i hodet sitt:)
Photobucket
Fine fine fine Bea:)
Photobucket
Chilli varmer opp til neste runde med lek:)
Photobucket
Når man bor i syrinstua så har man en tendens til å gå ned i vekt, er jo reine bootcampen her:) Men nå håper jeg at jeg har funnet måten å få han til å spise nok på.
Photobucket
Photobucket
Den som gir seg er en dritt:)
Photobucket
et morsomt bilde med ørene i forgrunnen

En herlig lekeøkt i hagen, med tre gode venner:) Det er nytelse å se språket, og mimikken de imellom. Og endelig var det sol, så jeg fikk knipset litt bilder:)

Comments on: "Lek i solskinn:)" (4)

  1. For en deilig gjeng du har der 😀 Og kjempefine bilder! Bea er jo til å spise opp!

  2. Ja ho sneik seg godt inn i hjerterota ho der ja:)

  3. Spennende med nye snuter på bloggen 😀 Ikke at jeg klager på snuta til prinsessa altså!

    Fine bilder! Kan ikke du skrive på bloggen din, hvordan du tar så fine actionbilder? Hvilke innstillinger bruker du? TEACH ME !!

  4. Tusen takk, jeg har mange fine snuter på besøk:)
    Ang bilder, takk for tips jeg skal prøve å huske det.

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

