Zebra med prikker

Litt trist…

Fikk nå endelig svar fra NKK,og det var negativ.
Jeg fikk ikke stille pga amputert hale,og medisinbruk.
Jeg regnet med det, men ble litt lei meg allikavel. Men sånn er det å ha syk hund,og jeg går ikke med dopa hund i ringen.
Jeg fikk heller ikke lov til å gå blodsporprøver, så da forsvant det også. Det synes jeg var leit, for det hadde jeg jo jobbet mot. Men sånn er reglene,og jeg akter å følge de.
Da var det så endelig. Zebra er nå pensjonert fra alle konkurranser.
Litt trist, men greit å vite.
Vi får klare oss uten konkurranse og titler:)
Kantarellhund kan vi fremdeles bli:) Og verdens beste turkamerat er ho allerede.

Comments on: "Litt trist…" (14)

  1. Sitat: «Og verdens beste turkamerat er ho allerede.»

    Det er det absolutt viktigste 🙂

  2. Du har så rett, så rett. Det er det viktigste.

  3. Turkompis er mest verdt ja, men må si det er utrolig stinkende at hun ikke får gå blodsporprøver. Hva F har det med saken å gjøre liksom.. BLÆÆH!
    Håper dere får en superfin fremtid sammen uansett:)
    klem fra Line og co.

  4. Hvorfor kan hun ikke blodsporprøver? En amputert hale har da lite med saken og gjøre, og medisinene hun går på forbedrer vel ikke akkurat prestasjonene hennes, eller? Detta var teit synes jeg…

    Hvem trenger konkurranser og titler? Vi kan finne på våre egne titler vi, ikke sant? Slik som NkppCh! Norsk kantarell Prikke-Prinsesse Champion! Det er for øvrig en veldig sjelden tittel som ikke mange kan smykke seg med. Så HAH NKK !

  5. Åh takk nå smilte jeg,og det var deilig. Tusen takk. Og den NKPPCH tittelen skal vi klare:)
    Ang medisinene, går de under doping- teite greier.

  6. Huff, litt kjedelig, det der, men kantarell-hund er jo ikke dumt og såå mye mer nytting 😀

  7. Uff, ja kjipt.. Men så lenge hun og du har det bra er det viktigst! Dere kan jo fortsatt gjøre alt det som er gøy 🙂

  8. ja det är trist med sjuk hund. 😦 men promenader är ju ändå det bästa och kantareller är goda! 🙂

  9. Herlig tittel du skal jobbe mot – NKPPCH. Fantastisk 🙂
    Skjønner at du er trist, men Zebra er jo verdens beste uansett!

  10. Så synd at dere ikke får deltatt på ting dere ønsker. Men det viktigste er at hun er frisk og rask, og moro kan dere ha uansett 🙂 Ha en god helg!

  11. sandraogvilja said:

    Hei! Min herlige toller har amputert ytterste del av halen sin for få dager siden. Det går heldigvis veldig bra med henne. Ble tipsa om din blogg da ei jeg kjenner hadde lest om din dalmantiner. Var og leste litt før operasjonen ble gjort. På min hund var det snakk om lengre ut på halen.
    Er det på utstilling du ikke kan stille pga av halen? Og i blodspor? Kan jo forstå det hvis hunden går på medisin, men ikke bare pga av halen?
    Jeg konkurrerer i LP med mine jenter, og begynte med blodspor i fjor. Har store planer om å konkurrere etterhvert.
    Du har en flott blogg, og Zebra er en nydelig jente!
    Hilsen Gøril, Sandra og Vilja

    • Tusen takk for koslig kommentar:) Veldig koslig at du stakk innom.
      Utstilling var pga halen, resten var vel mer medisineringen antar jeg. Så gøy at du også går blodspor:)

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

