Zebra med prikker

Etter en hard tur med Lotus og k igår i pøsende regnvær. På slutten fikk vi tilogmed leke litt med Bella(ire) Fant ut at da kunne vi ta en rolig tur,og så trene litt. Hjernetrim er alltid bra:)
Ho var virkelig slapp på turen idag, gikk bare og diltet. Men virker ikke som hun hadde veldig vondt, bare trøtt og sliten. Det er jo en uke siden jeg prøvde den nye medisinen,og jeg synes den funker bra. Lite kvalme, ingen diare, ingen oppkast. Har spist veldig mye gress, men det pleier ho på denne tida. Ho virker blid og fornøyd.

Så da dro vi til stadion, der var det noen barn. Men vi fant et rolig hjørne og bestemte oss for å prøve.
Jeg tenkte at jeg skulle prøve å ta teposesøking ut- hva ville skje??

Vel, jeg startet med å belønne nedekk. Men det var ikke lett, for fluehuet var slått på,og sirup i labbene. Men etter intensiv oppmuntring, skjønte prinssesse fluehue hva jeg ønsket- da fikk vi noen fine repitisjoner.
Så måtte vi slappe av litt-slitsomme greier synes prikkefrøkna
Photobucket
Så måtte vi drikke litt vann- er det det som kalles uthalingsteknikk??
Satt så opp to potter, en med te under. Og hun bare tullet. Reiv pottene overende, hoppet rundt og fjollet. Ingen interesse av å jobbe.
Photobucket
Så jeg gikk tilbake til en potte med te under,og belønnet for snusing og berøring. Gikk fint de første gangene, så ble det bare tulling fra prikkefjoll igjen. Rev overende pottene, hoppet rundt og rullet seg. BLÆÆÆÆH!!
Da gikk det slik
Photobucket
TIMEOUT
Det var skjedelig sa Zebra.
Photobucket
Og tok likegodt en liten avslappning midt i timeouten- hva gjør en da da?????

Så jeg innså nederlaget. Pakket vekk,og tenkte vi får leke den siste biten. Og siden Zebra ser så rar ut avogtil ble det rett og slett en fotoøkt:)
Photobucket
Photobucket
Finnnnnnnnnnnnnnnner gooooodbiten
Photobucket
E ser ann
Photobucket
Heida damen,koffor du ligger der??
Photobucket
MIIIIIIIIN!!
Photobucket
Så måtte Stompa hvile litt igjen

Det ble en koslig økt til slutt, bare ikke slik jeg så det for meg:)
Kos dere og ha en god helg, vi skal på grilltur og treffe en kjekkas:)

Comments on: "En treningsøkt som ble en fotoøkt:)" (7)

  1. Noen ganger er det greit å ta bilder istedetfor ! Unødvendig å trene. Bedre å få godbiter og lek med en gang 🙂

  2. Hun var sikkert veldig glad for at du tok hensyn til henne 🙂 Noen ganger har man bare dårlige jobbedager. ^^ veldig vakker prikke-jente!

  3. Tar du med kamera i morgen?? Så fine bilder på bloggen din!

  4. Hihi, herlige bilder av Zebra’n 🙂 Kjenner meg veldig godt igjen, med treningsøkter som blir til fotoøkter 😛

  5. Herlige bilder 😀

  6. Ser nå ut som dere hadde det koselig læll 🙂 Fine bilder av finfin prikkeprinsesse 🙂

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

