Zebra med prikker

Etter en sløvende dag med soling, spising og drikking for fulle mugger- var det på tide å røre seg litt.

Først kom Odin på besøk, men han ville ikke være hos oss han, ville til mamman( eller egentlig på do viste deg seg). Så da selte jeg på prikkefrøkna,og steg ut i solskinnet.
Vi vandret ned til stranda,og det var bare nydelig, fredfylt og vakkert. Zebra koste seg med å vasse, bade, og bare være til:9
Photobucket
Er kjempekjekt med privat badevakt når man tar et tidlig nakenbad:)
KALDT var det:)
Photobucket
Zebra koste seg,og bare nøt å tusle rundt.
Photobucket
Jeg storkoste meg,og gikk deler av runden rundt vannet- men hele runden er på 1,5mil:)
Photobucket
Og jeg skulle jo bare tusle en tur:) Og på hytta vente jo K og Odin, så jeg tuslet tilbake med tungt hjerte. Men den turen skal jeg ta en dag!!!
Etter en fantastisk helg, dro vi hjem søndag kveld- og for en herlig helg det var!

Comments on: "En vidunderlig morgentur" (12)

  1. Kjempefine bilder av både natur og Zebra 🙂 Misunner den fine naturen du har rundt deg, skulle gjerne hatt lignende i umiddelbar nærhet selv.

  2. Nakenbading, det har jeg aldri prøvd! Ikke i badekar engang! Joda 😛 Flink og vakker badevakt!

  3. doggiezen said:

    Hei, kan jeg spørre hva slags hund den røde på bilde nr. 2 er?

  4. doggiezen said:

    Er visst på feil plass, forrige innlegg, bilde nr. 2, en buhundaktig rødlig hund, men tror ikke det er en buhund?

  5. doggiezen said:

    Er fortsatt ikke på riktig innlegg, men bildet heter «Shiba i ringen».

  6. doggiezen said:

    Javisst, er jeg ikke glup? Trodde den het Shiba. Det er ikke lenge siden jeg hørte om rasen for første gang.

  7. Kjempe fint vann! Det må være deilig å gå tur der!

  8. Det så virkelig ut som en vidundelig tur, ja. Vakkert og eventyrisk så det ut ved vannet.

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

