Zebra med prikker

Photobucket

Jeg har for tiden en hund som virkersmiley icons

Jeg har et hjem, hage( som faktisk var grei å klippe, mosjon var det også), jeg har satt mitt preg på huset mitt, jeg føler meg trygg, fornøyd og elsket i huset mitt. Det huser også masse minner, masse god bøker, Zebra og Hyenacelebrity fashion gallery

Jeg har internett så jeg kan være sosial,og kjadde hund, lage blogg, bli inspirert av andres blogger( STOR TAKK TIL DERE)scuba diving in menorca

Photobucket

Jeg lever i et fredelig land, jeg har natur rett på utsida av huset, jeg har skog en km unna, jeg har frihet, jeg har vær og vind. Jeg har det så inderlig godt når naturen kommer sånn ordentlig godt på ennscuba diving in menorca

Jeg har gode venner, jeg har en fin familie, jeg har et stort nettverk av bekjente, jeg vet det er noen som bryr seg om meg. Jeg har FANTASTISKE kollegaerscuba diving in menorca

Photobucket
Idag har jeg drukket hjemmelaget saft, jeg har spist nypotet og laks, norske jordbær til dessertscuba diving in menorca

Jeg har jobb, jeg får lønn, det er ikke alltid så lett å få det til å rundt- men alt går.

Jeg har en utrolig fin hund, de gode varme øynene, den kalde snuten, SMILETscuba diving in menorca
Ho passer perfekt inn i armkroken, ho er varmepute om natta, snørreklut når jeg griner, en fantastisk turvenn, ho gir meg utrolig naturopplevelser, en kjærlig og gøyal tante til valper, en herlig lekekamerat til vennene sine,og en gedigen klovn til tider.
To venner har i det siste mistet hundene sine- utrolig trist. Og en gjør sine tanker, og en blir takknemlig for det en har her og nåscuba diving in menorca

Photobucket

Idag har jeg vært hos tannlegen,og med utrolig tannlegeskrekk er det skremmende, men det gikk kjempebrascuba diving in menorca
Øynene mine ser fine ut,og holder litt til. Kneet skal ikke opereres nå, og ryggen er på bedringens veiscuba diving in menorca

Photobucket
Hyena ligger her å koser seg inntil Zebra, og maler på utpust og innpust- koser seg gjør descuba diving in menorca
Nei, livet er bra akkurat her og nå- akkurat nå. Jeg omfavner det,og nyter det.scuba diving in menorca
Avslutter med to fine venner:)
Photobucketinnocent smileys

Comments on: "Så inderlig godt jeg har det!!!" (10)

  1. Så deilig! Det er godt det finnes gode dager også!! Nydleige bilder 🙂

  2. Fin fin glad blogg 🙂

  3. doggiezen said:

    Jeg liker folk som deg som er takknemlige for alt det gode de har. Ser ut som hundene tenker akkurat det samme som deg.

  4. Kennel Perfect Image said:

    Skikkelig feelgood blogg! Så deilig å lese 🙂

  5. Det var et hyggelig og koselig innlegg å lese. Vi har det egentlig bra når vi tenker oss om 🙂 Kos deg videre

  6. Herlig innlegg! Viktig å ta vare på de stundene hvor alt føles godt 🙂

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

