Zebra med prikker

Litt av hvert.

Hva har vi gjort siden sist??
Jeg har fått et smell i trynet- hvor stor skaden er får jeg vite senere.
Men vi har hatt en kjempefin sommer, med mye lek og aktivitet, jeg har storkost meg. Og sånn skal det forsette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har jobbet mye,og fått lest lite, men de bøkene jeg har lest har jeg storkost meg med.
Har tilogmed lånt mange pennyklubbbøkene:)))) Det er sommerminner det!!!

Zebra elsker matmoren sin hun, så mye at hun røk et lærband tvers over. Var litt langt unna mamman sin hun:)

Jeg har en ny fosterkatt, den heter Makalele, eller kanskje Melinda. Men hos meg heter den bare MAKKEN. Kan trygt si at det er livlig på badet for tida. Hyena er særs misfornøyd med det som skjer,og hyler som en vel HYENE når de små 200grams kattekrekene kommer for nærme.
Zebra er i lykkerus, enda flere bebiser å passe på-lykke:) De blir behøring slikker, susset og lagt flate for nøye inspeksjon:) De er herlige.
vi har også blitt utfordret i AMOKK sin blogg-og vi har nesten klart å løfte bakbein på kommando. At det tar nesten to uker med dalmis-og en ettermiddag med en bc snakker vi ikke høyt om. LEEER.

Ho har også klart kunstykke å eter 1,7kg lammelår i et jafs. Ho skulle liksom ha det i flere dager- ikke dalmisen nei.
Vi har vært på finfine turer med K og Odin. Vært fine turer alene bare oss to og naturen.
Vi har kost oss med å sykling, kløving og at BANDTVANGEN ER OVER!!!!
Har dere lyst på bilder og film- DUMT! For hverken fotobøtta eller youtube vil samarbeide. Så det så!!

Comments on: "Litt av hvert." (6)

  1. Hva i all verden har du klart å gjøre? Håper det går bra med deg 🙂
    Rina er misunnelig på kattene, hun skulle gjerne hatt noen også.

  2. Takk for at du titter innom bloggen:) Og jeg skjønner at du ikke har lyst på katt når du bor slik.

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

