Zebra med prikker

Litt spørsmål og svar

Photobucket
Hvordan er du som hundeeier?
– Jeg er nok en litt intens hundematmor. Jeg vil det beste for hunden min, min øyensten. Og går vi over til halsbånd er jeg nok en fantatiker! Men jeg liker å holde meg oppdatert på det nyeste innen hund, jeg elsker å lære mer.

Hva er hund for deg?
– LIVET, den fyller hele spekteret for meg: bestevenn, turkamerat, læremester, elev, fotomodell, rett og slett ALTfree emoticon

Hvordan ser enn perfekt dag ut for deg?
– Begynner med en glisende prikk under dyna, som hopper utav senga og ned trappa i glade smertefrie byks.
Sklir inn på kjøkkenet, hilser alle kattene med slikkende gjensynsgledefree emoticon Vi koser oss med frokost, får en sms fra en venn og har et eventyr utenfor døra soms kal utforskes.
Photobucket
Så drar vi på tur med lykkelig bikkjer i frie sprang, sola skinner, latteren sitter løst og kroppen er yr og full av glede. Vi har en deilig rast med god mat, vofsene leker og gnager pinner.
Photobucket
Vel hjemme koser vi oss under pledd, vofsa sover og drømmer, det rykker i labbene:)

Ville du latt noen andre trene din hund?
NEI så enkelt og greit:)

Hva er dine mål for hunden?
– holde henne i form, frisk og ha et godt liv.

Er det noe hegativt med å ha hund?
– NEICostume emoticon
Det er sikkert nærende med hår i leverposteien, en avkutta negl i kakaoen og litt sikkel på osteskiva:) Neida, men jeg kan ikke tenke meg noe negativt med dette hundeholdet just nå.

Hvor sover din hund?
– hun skal egentlig ligge i kurv med senga pga jeg får så vondt i ryggen, dog våkner jeg som regel opp med vondt i ryggenfree emoticon

Har du hunden løs på tur?
Ja, tilogmed når det er båndtvang, så dårlig hundeeier er jeg. Men jeg ser det ann,og er fornuftig. Men å ha løs hund på tur er et must for meg. Kan ikke ha båndhund

Hvor mye mosjon får hunden din pr dag?
– jeg prøver å holde meg rundt to timer. Det varierer avogtil er det to timer rolig gange, av og til er det full galopp
Photobucket
Det varierer med dagsform

Har dere hundekompiser?
– Jepp her er noen av de:
Photobucket
Photobucket
Odin, Lotus, Billy, og Zordo, Bea, Chilli- vi har mange fine venner vi

Hvor ofte er hunden ensom?
– Akkurat nå er det ca annenhver dag alt fra 4-8 timer, uten problemer.Men ho bestikkes med kong, tyggeleker og namnam:)Food emoticon

Liker hunden å kjøre bil?
-Jepp Z elsker det, skjer jo så mye gøy:)

Stoler du på hunden?
-Stolte mer på henne før, nå har sykdommen gjort henne litt mer vaktsom- men ja jeg stoler vel på henne.

Er hunden veloppdragen?
Ja det vil si, tålig hvertfallfree emoticon

Går det greit å klippe klørne?
-JA!!

Er hunden din redd for noe?
-Vel prompelyder??? og er usikker på barn.

Hvordan er hun med hundemøter?
Går som regel veldig greit.

Kunne du tenkte deg flere hunder?
JA, men ser det ikke i fremtiden ennåAnimal emoticon

Kan du tenke deg et liv uten hund?
NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da lever jeg ikke!

Comments on: "Litt spørsmål og svar" (7)

  1. Må si meg enig i det meste her ja. Det er ikke så mye jeg liker å gjøre uten hund. Hadde det vært tillatt med hund på kino, hadde hun fått bli med.

  2. Vad kul att läsa dina svar!

  3. Åsa og Ferdinand said:

    Begynte å lure på om jeg var kommet på min egen blogg, men så leste jeg det om problemfri kloklipp 😉

  4. Zebra og du er nok som skapt for hverandre 😀 Hun er heldig som har deg, Casper er litt sjalu på alle vennene hennes. ^^

  5. kul att läsa lite mer om er! 🙂 hihi, skrattar lite åt halsbanden och känner igen mig…även om jag tycker jag varit duktig senaste tiden och inte köpt så mycket. 😉

  6. Kjenner meg sånn igjen i det du skriver her, tror vi tenker veldig likt når det kommer til hundehold 🙂 Og nei, livet kan ikke leves uten en firbent, de er rett og slett uunnværlige 🙂

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

