Zebra med prikker

Så ble du 5 år mot flere odds, jenta mi. Er så utrolig glad for å ha deg i livet mitt. Du gir meg grunn til å komme meg gjennom dagen,og de lange nettene. Takk for alle de fantastiske turene vi har hatt sammen, for alle herlig natur jeg opplever sammen med deg. Takk for at du har gitt meg så mange fine venner,og fantastiske herlige fotomodeller.
Takk for at du finnes i mitt liv. Jeg vet ikke hvor lenge du blir, men takk for at du er her og nå.
Photobucket
Livet blir mer utholdelig med deg med på ferden.
Photobucket
Så tusen takk jenta mi- jeg elske deg!
zebra 5mnd soler seg
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Comments on: "Gratulerer med dagen min kjære prinsesse, mitt hjertegull!" (15)

  1. Gratulerer med dagen Zebra =D

  2. Gratulerer med dagen vakre Zebra 🙂

  3. Et rørende innlegg. Hipp, hipp hurraaaaa for flotte Zebra!
    Det er godt vi har våre fir-beinte bestevenner!

    Mvh Hilde.

  4. Gratulerer!
    Hun er herlig 😀

  5. Ønsker dere mange, mange år sammen. Ingen kan erstatte en så trofast venn som en hund. Din hund ser lykkelig og glad ut!

  6. GRATULERER fineste Zebra! ❤ Ønsker dere mange fine stunder fremover 🙂

  7. Gratulerer så masse med 5års dagen

  8. Gratulerer med dagen Zebra! Du ser så nydelig ut både innvendig og utvendig.

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

