Zebra med prikker

Vi balanserer i livet

har det rektig greit for tida. Hun får litt lite mosjon, ca en time om dagen pga at jeg har veldig mye jobb akkurat nå. Det løser seg snart- da skal vi opp i to timer pr dag. Føler det er det minimum en så stor hund må ha. Det varierer jo litt også med hva vi gjør på den turen da:)

Såret er grodd fint, men det tar laang tid før det kommer noe pels igjen:) Så lenge kler vi henne i hals de kalde dagene.

Smertene virker det som vi har under kontroll. Det gis i gjenomsnitt 1-2 tramadol i uken:) Dette er jo ganske så mye mindre en det vi har gått på før:=)
Det er det eneste vi går på, jeg ser at jeg må øke mengden med fiskeolje, ho sliter med tørr pels og poter som sprekker nå på vinteren.
Ellers virker det som humøret er litt bedre, vi har jobbet med uttaggeringen mot andre hunder,og sladring- det går fremover:)
Det er nå to mnd siden sist jeg var på aku og massasje, det er lenge, tror hun hadde hatt godt av en gjennomgang, skal bestille time.

Ang balansetreningen så går det fremover- jeg har funnet noen humper i veien, og det må gjøres noe med. Og jeg har hatt samme problem før minnes jeg.

Jeg bruker for stor godbiter, det tar for lang tid med mumsing og tigging- mindre godbiter og kjappere avlevering.
Må også jobbe med å fryse posisjon, det er gøy å shape, men jeg har fått en jobb som tilbyr ny adferd hvert tredje sekund:) Og i går fikk vi en utrolig knall økt. En slik økt som gjør at det er vansklig å være fornuftig å stoppe, og det kilder i magen!!!

Kos dere videre,og

Comments on: "Vi balanserer i livet" (4)

  1. Så deilig det er å lese at ting ser bedre ut – på flere områder! Det var gledelig lesing:-) Hun virker som en herlig hun å trene med, kreative hunder er jo bare moro!

  2. Åsa og Ferdinand said:

    Dette høres jo bra ut; det er viktig med balanse i både det ene og det andre 🙂

  3. Så herlig, gleder meg til å se videre

  4. Så kjekt å lese at ting går relativt knirkefritt 🙂 Godt å lese at dere kan redusere tramadolbruken, det er jo et tegn på forhåpentligvis lite smerter 🙂 Vinteren er nå en kjedelig årstid, er mye å ta hensyn til, særlig når det er kaldt. Jeg har selv hatt en lengre pause med både blogging og aktiviteter, veldig lite piff i januar – men nå er vi i gang igjen 😀 Ha en fin uke :))

Legg igjen en kommentar

Blogg

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Amokk

Zebra med prikker

