Zebra med prikker

Zebras siste bilder 109

Comments on: "TAKK FOR ALT- gleder meg til vi sees igjen" (15)

  1. Kondolerer 😦

  2. Jeg finner ikke noe å si…. bloggen deres er alltid så full av liv og gilde turer…

  3. Tenker på deg! Ufattelig trist at det måtte ta slutt så tidlig 😦

  4. Ååå…:-( Til og med jeg som aldri fikk møtt henne sitter igjen med en klump i magen nå. Det har vært så koselig å få lese om alle stundene deres! Varme tanker!

  5. Jeg kjente dere bare gjenom bloggen, men tenker på dere hver dag…

  6. Så fryktelig trist 😦 Tenker på deg.

  7. ❤ 😦

  8. Kondolerer så mye 😦

  9. Åsa, Ferdinand og Katla said:

    Sorg er kjærlighetens pris. Jeg føler med deg.

  10. ❤ mange klemmer til deg!

  11. Kondolerer. Dette var trist. Hvil i fred, søte Zebra ❤ Hun er på et godt sted nå, og det virker som om du har gitt henne alt en hund kan drømme om i tiden hennes her. Hundeliv er altfor korte, men med den tiden vi får med dem, så tror jeg du har gjort det beste ut av det. Klemmer til deg ❤

  12. Kjære du. Nå har denne bloggsiden stått som en åpen fane i nettleseren min i flere uker. Jeg har ikke hatt ord. Men du skal vite at jeg har tenkt på dere.

    Du var den beste eieren denne prikkeprinssessen kunne ha fått. Noen ganger kan man ikke ungå å tenke at «slik skulle det bare være». Alt det du ga henne, og det hun ga deg. Hun vil aldri glemmes. Ikke av deg, Ikke av de som kjente henne, og ikke av oss som fikk bli kjent med henne gjennom bloggen din.

    Jeg har følt meg nær dere i mange situasjoner, selvom jeg ikke kjenner dere. Kampen for livet, for livskvalitet. «Life isn’t about waiting for the storm to pass, but about learning to dance in the rain». Det var ord jeg trykte til brystet, fordi det beskrev mit liv med Tinka så godt. Det beskrev også deg og Zebra. Gjennom alt, lyste det livsglede av dere. Dere har inspirert, rørt, og gledet. Takk.

    Jeg velger å tro at vi ikke har sett det siste til hverken din frøken, eller min. Vi finner dem igjen. En dag.

    Sender deg en stor klem, og håper å høre fra deg, når tiden har fått jobbe for deg en stund.

    «Life is not measured by the number of breaths we takebut by the moments that take our breath away»

    – Jeg tror dere hadde mange av de øyeblikkene.

    Carina Josefine

Legg igjen en kommentar

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker