Zebra med prikker

Bilder av Billy besøk

Heisann søta, vil du være med meg hjem ikveld?? Zebra: seriøst??!

Sikker?? Vi kan bli litt freske og gærne??

Zebra: Æsj, mamma fjern det.

Vips så var Snoppebilly ute på verandan. Litt kulde gjorde susen, hvertfall de fleste ganger- det skjedde noen ganger liksom:)Av og til tok Zebra litt for seg. Pute er fint:)

Den nesa kommer til de utroligste steder, Åmeprinsen:)

 For en kosegutt, et fang er det beste som finnes.

Gutta på tur:) f.v. Odin, Billy og Rocky

Søt som sukkertøy faktisk:=) Zebra sin gamle sele som han nesten passet, må bare bli litt breiere her og der:) Utrolig at ho har hatt plass i den, som voksen!

URETTFERDIG!!!!!

I går reiste  Billy, og det var stor gjensynglede med mamman og pappan. Han var et virkelig koslig besøk.

Og det var veldig koslig å gå tur i tre timer i skogen med to hunder, og de koser seg sammen.

Tror Billy var godt sliten når han kom hjem i går, Hyena var overlykkelig over at han reiste, så ho fikk bestevennen sin i fred

Comments on: "Bilder av Billy besøk" (7)

  1. For en fin gjeng ❤ Artig at selen passer til Billy, da den kom i posten kunne jeg aldri forestilt meg at Zebra kom inn i den,. Casper kunne nesten brukt den som grime 😛 Men du klarte det utrolige ja hahaha 😀 Perfekt Dacs-sele da, kanskje det hadde vært noe for søsteren min sin… hmm.

  2. Den sukkertøyselen var kledelig!!

  3. Skjønner fremdeles ikke at Zebra kom inn i den selen, men godt den kan brukes videre da:)

  4. Jeg digger den selen der jeg 😀 Fikk lyst på sukketøy! hehe 😉 Og pene Zebra, nå er ikke jeg noe dachsfan da sååeh. Men de var søte ilag 😀

    Flere bilder takk 😀 Fortsett å blogge!!

  5. Herlig sele. Er den fra Cozycritter?

  6. det är något speciellt med taxar… ❤

  7. Ja selen er fra Cozycritter, de har utrolig mye fint.

Legg igjen en kommentar

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker