Zebra med prikker


Som dere ser, vi klarte ikke utfordringa. Det sitter langt inne dette kjenner jeg. Det morsomtse er at jeg tydeligvis har prøvd på dette trikset før- i nov 2008:) Fikk det ikke til da heller:)
Neste to ukers utfordring er high five med både forskjell på høyre og venstre og samlet high five- tar du ann??
Ellers har jeg gjort masse rart.
Gått noen herlige turer i alt det hvite som kommer for tiden, dog har vi ikke hatt flere frokoster- men det har jeg planer om denne uken. Kanskje en middag også.
Vi hadde overnattingsgjest, Jeppe og Zebra hadde høy partyfaktor, og holdt gående ut igjennom de sene nattetimer- det kommer bilder senere.
Ellers var jeg og besøkte denne:
Photobucket
Sabrina en tre år gammel jaktlabrador
Photobucket
Var kanskje snakk om at hun skulle være her litt, men etter mye tenking el- så ble det ikke noe av avtalen. Kanskje like greit- men ønske om en hund til vokser:)
Halen har det veldig greit:
Photobucket
Og hun virker både lykkeligere og gladere sånt jevnt over.
Vi har også vært på massasje, og selv om hun ormet seg igjennom hele seansen, kunne man jo duppe litt når man endelig var ferdig:)
Photobucket
Photobucket
Zebra elsker dette vibreringsgulvet- og nyter det. Prøvde å legge seg helt flatt ned på siden, men det rista så i hjernen så Z:)
Photobucket
Vi bruker denne mindre og mindre

Denne uka har vi masse program så stikk gjerne innom:)

Comments on: "Utfordring på film og hva har skjedd i det siste(åh kjedelig tittel:()" (11)

  1. Elsker bloggen din!! Og halen til Z ser da utrolig bra ut!! Gleder meg til å se hvem som blir din neste hund 🙂

  2. Tusen takk, så kjempehyggelig:)
    Og ang neste hund, gleder meg jeg også.

  3. Hvis det er noen trøst, det er sjeldent jeg klarer å lære inn et nytt triks med kommando på to uker 🙂

  4. Så morsomt å lese bloggen din. Det skjer mye hos deg, skjønner jeg. Godt å se at halen gror så fint, også.

    Det er artig med slike utfordringer, for da har en noe spesielt å trene på. Det er ikke alltid jeg kommer i mål med det jeg trener på heller, men vi koser oss ihvertfall den tida vi trener på triks osv.

    Mvh Hilde

  5. Åh, så skjønn jaktlabbis 😀 Også Zebra, så klart 😉

  6. Kan jo ikke klare alle utfordringer heller ! 🙂

    Godt å se at stumpen kommer seg fint!

    Ser du at massasje hjelper henne? Har litt lyst til å få en time til Tinka for å se hva en hundemassør kan gjøre for henne.

  7. Jeg synes det hjelper litt ja, og jeg vet hun har godt av det. Så på lengere sikt er det sikkert lettere å se om det hjelper. Men til nå er jeg veldig fornøyd:)

  8. Sv. Jappjapp! 😀 og så søtt prikkedyr du har!^^

  9. Jaktlabrador virker som en veldig ok rase, tror den er på vurderingslista mi til neste gang jeg skal ha hund. Om en ti til femten år :p

  10. Den er virkelig til vurdering her også, virker som en kjemperase:)

  11. Prøvd med å rygge med en fot opp på en boks/kasse/bok/trappetrinn istedenfor sokken? Da blir det en atferd hunden ønsker å gjøre, isteden for at hunden prøver å unngå «ubehaget» (som antagelig er en ganske stor påvirkning). Lykke til!

Legg igjen en kommentar

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker