Zebra med prikker

Her kommer resten av bildene fra NKK sist helg.
<strong
Ikke lån bilder uten å spør, uten å kreditere meg. Ta kontakt med meg hvis du vil ha orginalbildene enten på facebook eller andre forum. Legg gjerne igjen en hilsen i kommentarene:)

Photobucket
Photobucket
Finsk eller svensk støver ikke sikker.
Photobucket
Kjekk dachs i farta
Photobucket
Photobucket
Kosegutten Billy
Photobucket
Hodestudie av strihåret dachs
Photobucket
Noen må prate litt ekstra med dommeren:)
Photobucket
Billy i farta, gjorde en hederlig figur i ringen:)
Photobucket
Photobucket
Var ikke så lett å få tatt bildet av disse, må jo nesten legge seg ned:)
Photobucket
Photobucket
Billy på løpetur
Photobucket
Photobucket
Spennende rase
Photobucket
Man kan bli litt overveldet på utstilling:)
Photobucket
Denne schweitzerstøveren(luzern?) likte seg ikke. Ble også litt paff over at flere harehunder røyk i tottene på hverandre.
Photobucket
Photobucket
Dunker med glassøyet
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Sjarmerende rase. Fikk vondt av ei som stilte en hvit puddel, den sklei sidelengs og den ene sida var dekket av søla. Tror det var like før hun begynte å grine..
Photobucket
Photobucket
Jeg spratt litt innimellom ringene,og vips så jeg noen kjente som gikk ag:)
Photobucket
Rigdeback
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Joy:)
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Agility er spennende og fartsfylt. Merker godt at jeg savner det.
Photobucket
Photobucket
Det er slitsomt på utstilling:)
Photobucket
Husker første gang jeg så en slik for mange år siden- trodde det var en rar husky. Vakre hunder
Photobucket
Sjarmerende blikk
Photobucket
Photobucket
Sjekk det blikket:)
Photobucket
Vakker rase, og jeg synes vel de langhårete er ekstra vakre:)
Photobucket
Corgie
Photobucket
Luzernstøver
Photobucket
Vakker farge
Photobucket
Hodestudie av dachs
Photobucket
Drever
Photobucket
corgie
Photobucket
Japansk spitz eller mittelspitz
Photobucket
corgie
Photobucket
Maia kromforlander
Photobucket
Fikk bir og storcertet
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Dachs i fint driv
Photobucket
Dappled dachs
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Dalmatinerene lyser opp:)
Photobucket
Så ble det litt ag igjen:)
Photobucket
Det går fort fort
Photobucket
Photobucket
Portis en rase jeg snuser på
Photobucket
Litt ag igjen, skyld på fotobøtta,og en fotograf med myrror i buksorna- jeg fløy rundt som en setter på rypefjellet:)

Photobucket
Så var det noen som bare boikottet hele ag, det var vått:) Bare tuslet rundt den, hoppet litt og så lidene ut. Når en whippet ikke vil, så vil den ikke:)
Photobucket
Blue merle er en utrolig vakker fargevariant
Photobucket
Sheltie med blått øye var så fin atte
Photobucket
Flygende entusiasme:)
Photobucket
Vippa
Photobucket
Samojed i farta, utrolig vakre hunder, og smiler gjør de også:)
Photobucket
Vakre med all pelsen
Photobucket
Blue merle collie
Photobucket
Dalmis i fart
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Var en nydelig hest der også. Den var ikke helt sikker på at det bråket som hendte:) Men vakker var den.
Photobucket
Sheltier som skal inn i ringen
Photobucket
Dalmis
Photobucket
Denne sjarmerte seg rundt i ringen:)
Photobucket
Photobucket
Shiba i ringen
Photobucket
Prikk i farta
Photobucket
Sheltie i slalom
Photobucket
Det var utrolig gøy å stå å se på, en utrolig publikumsvennlig sport
Photobucket
Og herlig utfordrende å få gode bilder:)
Photobucket
Photobucket
Hadde håpet å få se en jeg kjenner i aksjon, men det glapp akkurat- det går fort i ag
Photobucket
Photobucket
Dalmis igjen
Photobucket
Sheltie en herlig sjarmerende rase:)
Photobucket
Blue Merle Collie, vakker rase,dog synes jeg det begynner å bli ekstremt mye pels.
Det var utrolig mye vakre hunderaser der,og jeg fikk se min rase til neste gang. Så kan du jo gjette hvilken rase det var etter bildene:)
Jeg hadde det fint begge dagene, men var ikke fornøyd med hverken plassen: liten, sølete( det kan man jo ikke for), få og dårlig utvalg i boder, og det er flaut at en må betale så mye i parkering og inngang. Ellers var det som vanlig i utstillingsringen, feite bikkjer. Dette er trist, men siden dommere forsetter å sette opp slike hunder er det jo slike hunder en ser.
Photobucket

Comments on: "NKK Lillesand BILDER del 2" (13)

  1. minhundepels said:

    Så rart, for uansett hvor godt jeg ser etter ser jeg nemlig ingen jaktlabbe.. Din neste hund kan UMULIG være med på et av bildene!

  2. Enda flere flotte bilder, Evy!:D Fartsbilder av sheltie er alltid stas!:-) Og en flott corgi med stumphale:-) De merlefargede corgiene er cardigan-varianten av corgi.Men det visste du kanskje. Likte langhårsdachsene i trav; flotte bilder. Hodet på harehunden i begynnelsen av serien er en finsk støver;-) Imponerende hvor mange raser du har tatt bilder av!!

  3. Så mange fine bilder! Men jeg synes du burde ha navn under dalmatinerbildene, så man kan lære seg hvem som er hvem altså.. 🙂

  4. mera vackra bilder 🙂

  5. Mange herlige bilder, igjen 😀 Kan den blodhunden som flørter med dommeren være den samme som denne: http://i951.photobucket.com/albums/ad359/landbrukshund/Lofotutstillinga%202011/120.jpg

  6. Heidi Theresie said:

    Herlige bilder! Men Billy ser jo helt forskremt ut stakkar, men for noen muskler han viser på det siste bildet!

  7. Flotte bilder 🙂

Legg igjen en kommentar

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker