Zebra med prikker

Mørløs

Jeg,K og de to vakre vofsene dro til Mørløs- og fikk en fantastisk tur:)
Photobucket
Hvem blir ikke lykkelig i slik natur:)
Photobucket
Godjenta
Photobucket
Fineste Lotus:)
Photobucket
Litt flørt i lyngen er helt lov:)
Photobucket
Tuppa i farta:)
Photobucket
Hele ho strålte av livsglede, disse dagene er så dyrebare for meg:)¨
Photobucket
Fantastisk idyllisk- det dere ikke ser på bildet er at det krydde av knott- hjelp!!
Photobucket
De to sammen er bare så riktig:)
Photobucket
De er bare hverandres bestevenner i tykt og tynt:)
Photobucket
OG vi falt over en plass vi har vært før:)
Photobucket
Lunden- bare fra en helt annen side kom vi opp. Veldig gøy:)
Ekstremt mye knott helt umulig å være der. Men vakkert er det der.
Photobucket
Og her kommer Egner sine viser meg i hu:)
Photobucket
VAKRE LOTUS
På vei hjem etter en fantastisk tur- en skikkelig vitaminpille:)

Har ellers hørt nyss om gul sløyfe på hunder- spennende greier, det skal jeg komme tilbake til:)
I det siste har vi hatt masse besøk av Jeppe,og nå ikveld kommer Silly:)
Og Zebra er fremdeles i godt humør,og i god form. Disse dagene må jeg bare nyte:)

Til dere som tar ferie- kos dere:)

Comments on: "Mørløs" (4)

  1. Vi får spre gul sløyfe greier til så mange som mulig! Flott at Zebra er i form!

  2. Flotte bilder! Ser ut som du får deg noen fine turer 🙂 Ingenting er som å gå tur med så gode turvenner. Og jeg håper at gul sløyfe blir kjent overalt. Ha en riktig god helg! 🙂

  3. doggiezen said:

    Å så hyggelig lesning, sånn en positiv blogg. Tusen takk for innlegget! Er så enig med deg ang. naturen. Vi bor i Froland med skogen like ved. Ingenting er bedre enn en glad hund som løper fritt i slik natur.

Legg igjen en kommentar

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker