Zebra med prikker

På tur med gutta boys

Vi har vært på tur med gutta boys:)
Først ute var Lotus,og det var lykke og glede,og så…… ikke no. Lotus sjekket ut skogen,og Zebra trasket i hælene våre-oh joy!!
Men noen bilder ble det..

Etterpå var det Jack, schæfergutten, som er blitt gedigen:) Han er blitt stooor gutt i kroppen, men ikke akkurat mellom øra. Zebra synes han var dust.. og var regelrett ufin og bitchy. Det er et trekk jeg ikke liker på min lille DIVA. Håper det er en periode(dog synes jeg den har vart en stund)

Men ho har i det minste fått gresslig mye frisk luft idag,og jeg føler meg som en god matmor- nå er det tangeruddampen, games of thrones og true blood!!

fotoscapelotus jackmedpinnefotoscape

Men to fine gutter på en kaaaaald dag er ikke hverdagskost:)

jackfotscape lotusfotscape

Så nå skal vi kose oss hardt og hærlig:

kosfotoscape

Liker dere den fine nye duken min?

Og vi trener hardt hver dag på balanseputa:) Men vi sliter litt med de bakbeina og balansen- vansklige greier, men det skal jeg skrive mer om i neste post.

Kos dere videre:)

Comments on: "På tur med gutta boys" (8)

  1. Så morsomme bilder! Så ut som at hundene koste seg 🙂

  2. Hvertfall gutta. Den sure Diva’n hadde ikke helt dagen idag.

  3. Herlige bilder! Irriterende med divanykker, men kan være hun vokser det av seg. Hvor gammel er hun? Og er det ikke herlig å benke seg i sofaen med digg og tv med god samvittighet når man har vært ute med de firbente på en skikkelig godtur? 😀

    Som et sidespor må jeg få si at det var en nydelig schäfer!

  4. Härliga busbilder 🙂

  5. Herlige bilder 😀 Det ser ut som at hun koser seg med guttene 😀

  6. Jeg kjenner riktig peisvarmen fra denne bloggen. Herlige hundebildet, også på duken!

  7. Herlige bilder og nydelig duk 😀

Legg igjen en kommentar

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker