Zebra med prikker

Archive for 23. mars 2012

Første tur på mørløs i 2012

Endelig kunne vi ta turen til Mørløs igjen, og vi gledet oss:)
Det er som et lite paradis på jord.
Her kommer noen bilder fra turen.
Photobucket
Og niste må man ha med,og det smaker jo så mye bedre ute i friluft.
Photobucket
Zebra er helt enig
Photobucket
Vi fant et kjempefint sted å raste på. Og det var masse pinner der til stor forlystelse for barna våre:)
Photobucket
Photobucket
Odin nyter å være på tur på et av våre yndlingsteder.
Photobucket
Zebra er helt enig,og nyter å være på Mørløs atter engang.
Photobucket
Var en kjempekoslig tur, ikke strålende vår. Vi så masse vårtegn,og koste oss med å være ute igjen på tur sammen!

Akkurat nå ligger vi i sofan begge to, begge litt småsjuke og daffe. Jeg har feber, bronkitt og andre gøye ting. Z er slapp, og har kanskje en løpetid på gang- noe jeg misliker sterkt. Jeg vil ha ni mnd imellom jeg. Ser ut som denne pangvåren har startet andre ting i syrinstua.
Kos dere videre,og beklager at jeg ikke har vært på besøk hjå bloggen DIN. Kommer sterkere tilbake når formen er bedre.

PS: Hva synes dere om utseende på bloggen?

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker