Zebra med prikker

Skauen hundemassasje

Etter at Chilli dro, merket jeg at Zebra var sliten. Hun var også stivere,og tregere. Jeg regnet med at siden Chillie og Bea var borte, trengte hun ikke lenger å være «tøff», og ikke vise svakhet. Så jeg har dratt i gang med Bot dekken, byttet smertestillende fra Rimadyl, til Previcox. Og så har jeg gitt massasje og stretching hjå Skauen hundemassasje.

Heldigvis fikk vi time kjapt, og Zebra kjent umiddelbart igjen Maylin og galoperte bortfighting smileys
Vel inne stupte no nærmest opp i viberingsgulvet. Ho var klar hosmileys
Så da fikk ho ti minutter,og en ser ho nyter det.
Så var det opp på bordet,og etter litt intens sussing og kos, kunne Maylin begynne.
Ho fikk en grundig massasje,og var stiv og hadde punkter. Tydelig at ho nøt massasjen denne gangen, for ho lå mye mer stillesmiley icons
Vi må fremdeles legge ho ned,men nå ligger ho der frivillig- det går fremover med dalmisen min, det er bare litt TTT= ting tar tidfootballer pictures
Det hjalp tydeligvis da ho fikk ikke bare ett, men to besøk under behandling. Det var KULTaim smileys
Morsomme var at dyrlegen stakk innom, Zebra hilste så fint,og susset ivei. Så begynte ho å snuse,og deretter begynte bordet å riste- Zebra skalv littfootballer pictures
Jeg fikk også et kjempegodt tilbud som jeg skal fortelle mer om siden, når jeg vet noe mer:) Men det er noe gøy.
Når vi skulle gå, så hoppet Zebra oppå vibreringsgulvet igjen- hun ville mer. Og Maylin ble sjarmert, så da ble det jommen ti minutter tilscuba diving in menorca
Og etter det ville ho ha enda mer. Jeg har fått en NARKO hund, en JUNKIEfree smileys
Hun er blitt vibreringsgulv avhengigcelebrity fashion gallery
Så spørs om vi ikke må innom å fore avhengigheten av og til.
Ellers så trener vi jevnt og trutt. Det går i target trening for tiden, og det går fremover i små steg:)
Vi koser oss i vårsola,og nyter livet:)
Imorra skal vi på langtur,og få besøk av Bea. Her er det duket forcelebrity fashion gallery

Comments on: "Skauen hundemassasje" (6)

  1. Junkie fanktisk …he he he he
    Bra at hun liker det da.
    Og at det fungerer bra

  2. Stakkars prinsessen! Håper hun blir bedre 🙂

  3. Massasje er kjempebra. SKjønner godt at hun liker det! 🙂
    Ha en fortsatt god helg! 🙂

  4. Vibreringsjunkie… :o/

    Godt at du har funnet noe som hjelper henne, og at det er noe hun liker selv 😀

Legg igjen en kommentar

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker