Zebra med prikker

En snille sonis sa hun kunne bestille et bånd fra minx til meg, siden hun også skulle bestille. Og jeg bestilte med fynd og klem,og fant noe jeg falt fullstendig for- en eksplosjon av farge. Dette skulle jo være et grattis med ny stumpehale halsbånd.
Ikke leste jeg så nøye, og ble derfor noe overrasket over hva jeg fikk. Fikk dog en liten bang anelse når jeg fikk melding fra bestilleren: dette var det drøyeste halsbåndet.
Men jeg digger det! Synes det er kjempestilig, voldsomt, herlig og utrolig upraktisk:)
Og når jeg skal bruke det?????
Til utdrikningslag, karneval, heftige party, og nachspiel en homoparade i ny og ne:)
Vel her kommer bildebevisene:)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Zebra synes det var litt slitsomt:) for hårene kilte så fælt:)
Photobucket
Hva synes dere???

Comments on: "Halsbånd med partyfaktor" (9)

  1. hahahahahaha!!!

  2. Fantastisk 🙂

  3. WOW!!! Dette halsbåndet passer i de allerede nevnte tilstelninger 🙂

  4. Hihi, helt genialt! 😀 Halsbånd med skikkelig partyfaktor 😉

  5. Hihihi, og for et utrykk på Zebra, utrykket; et bilde sier mer enn tusen ord, kommer klart til sin rett her, men halsbåndet var kult det i hvert fall 😉

  6. Sånn vi vi også ha!! Hvor bestilte dere disse hen? Vi vil også på Partey!!

Legg igjen en kommentar

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker