Zebra med prikker

Photobucket
Chilli leter etter godbiter
Photobucket
Det samme gjør Odin, dog må han holde et øye om Chilli finner flere enn han.
Photobucket
Zebra har funnet alle,og kikker lengselfullt etter gutta som ennå leter
Photobucket
Her er hvorfor Chilli ofte blir kalt Silly- han gjør mye rart.
Photobucket
Mølje
Photobucket
Odins matmor har fått seg turvaffeljern, første gang vi prøver- blir det fiasko eller suksess??
Photobucket
Det varmes med kjærlig hånd, litt ekstra smøring gjør det sikkert enda bedre:)
Photobucket
Vofsene følger nøye med
Photobucket
Første røra helles i
Photobucket
Mi venter spent
Photobucket
Det var et fantastisk vårvær, varmt, sola skinte, og vi nøt livet og vaffelduften:)
Photobucket
ANBEFALES. det var så godt,og enkelt. Fantastisk tur med varme vafler, sol og herlige venner. Det blir ikke bedre!!!

Comments on: "Vaffeltur i strålende vårvær:)" (13)

  1. Turvaffeljern-wow så kult. Det vil jeg ha, hvor får man tak i det?

  2. Så underbart med nygräddade våfflor i vårsolen!!

  3. Åh vad mysigt (och gott!) det såg ut! Smakar våfflorna rök när man gör dom över eld?

  4. Ååå det der så utrolig koselig ut! Jeg vil og 😀

  5. Ser helt herlig ut 😀 😀
    Vi har jo et sånt jern på hytta når jeg tenker etter. 😉

  6. Åååååå, sånn vaffeljern vil jeg også ha!! 😀

  7. Åh det så koselig ut!! Sånn vaffeljern har jeg faktisk ikke sett før. Kjempesmart da!

  8. Det så utrolig deilig ut 🙂 kose seg med nystekte vafler ute i vårsola 😀

  9. Det så utrolig koselig ut!

  10. Det var utrolig koslig,og anbefales varmt:)

  11. Åå, det så alt for koselig ut! 😀 Jeg må nesten finne på noe slikt en gang det er fint vær jeg også!

    *mimre litt om russetiden da vi campet på fotballbanen på skolen og stekte pannekaker i stormkjøkken*

Legg igjen en kommentar

Nyheter

Zebra med prikker

bitmeg.wordpress.com/

Just follow your instincts

Hundeblogg

Zebra med prikker